mandag 19. juli 2010

Pulsvarmere og lester

Det har ikke vært den helt store aktiviteten på håndarbeidsfronten så langt i "sommer"..... Grunnen til at jeg har skrevet sommer i hermetegn er fordi at været i juni og så langt i juli har vært helt elendig her oppe i nord!!

Men altså....de siste to dagene har det vært et skikkelig møkkavær ute, men gode forhold for inneaktiviteter så jeg har endelig klart å avslutte noen prosjekter som jeg har hatt liggende:)

Det første jeg gjorde ferdig var disse pulsvarmerne som er til min svigersøster.


Og så strikket jeg ferdig et par grå små-lester. De blå har vært ferdige en god stund da....


Mens jeg venter på at sommeren skal komme (for jeg regner med at den kommer...) prøver jeg å bli ferdig med dette petrol-blåe englemaskesjalet som også har blitt liggende i en pose.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar